مقالات

چرا کاور چمدان لازم است؟

کاور-چمدان

استفاده از کاور محافظ چمدان چه ضرورتی دارد؟


کاور چمدان  یک وسیله و یا اکسسوری مانند گلس یا قاب گوشیه ! پس قطعا مهمه . خیلی حائز اهمیته وسایلی که دائما با آن ها سرو کار داریم عمر بیشتری داشته باشند.

، دلیل استفاده از کاور محافظ چمدان ، درست به مانند یک گلس گوشی موبایل است ، در واقع محافظت از وسیله ای  که قیمتی میلیونی داره بسیار برای ما باید مهم باشه چون ما از اتفاقات احتمالی در جابجایی چمدان کاملا بی خبر هستیم .

دقیقا مثل اتفاقاتی که برای یک گوشی موبایل میوفته ! گوشی میتونه روی زمین بیوفته LCD اون بشکنه ، میتونه خط و خش روش بیوفته یا حتی ضربه ای بخوره و از کار بیوفته و … .

خب اتفاقات این چنینی میتونه برای چمدان هم  پیش بیاد حالا فرقی نداره که در حمل و نقل زمینی با خودرو ، اتوبوس ، قطار باشیم یا در مسافرت های هوایی باشیم که می بایست چمدان را تحویل بار هواپیمایی بدهیم !

کاور-چمدان-طلقی

ببینید همیشه چمدان ها همواره در معرض خطراتی مثل ساییدگی بر اثر برخورد به اشیاء مختلف در بار هواپیما  هستن ، این مسئله به خاطر اینه که چمدان در معرض دید مسافر نیست و صاحب چمدان نمیتونه بر حملش نظارت داشته باشه . مامورانی که روزانه هزاران چمدان رو جابجا می کنند اصلا براشون مهم نیست که چمدان شما آسیب ظاهری ببینه و طبیعتا نباید هم مهم باشه چرا چون اون شخص به هیچ عنوان وظیفه ش نیست که به فکر سلامت تک تک چمدان ها باشه ، تنها کاری که باید بکنه جابجایی چمدان در کوتاه ترین زمان ممکنه تا هواپیما سر موعد مقرر پرواز کنه و به مقصدش برسه ،  خب این مشکل تو مسافرت های زمینی هم صدق می کنه ممکنه چمدان ما با سطوح بار یا اشیا مختلف برخورد داشته باشه . به هر حال هر طور حساب کنیم مسئول سلامت ظاهری چمدان ما هستیم . (ما خطاب به صاحب چمدان)

ویژگی های مهم کاور چمدان طلقی

پس کاور چمدان حکم یک محافظ و یا بهتر بگوییم بادیگارد رو داره که اگه نباشه ، همین ساییدگی های کوچیک ، همین خط و خش های کوچک به مرور زمان بیشتر و بیشتر میشه و زیبایی چمدان رو به کل از بین میبره نتیجه ش هم اینه که جلوه ی بد چمدان ، در کنار شما حس تنفر و بدی رو القا میکنه و هر وقت چشمتون بهش میوفته به این فکر میوفتید که کی میشه از شرش خلاص شد .
کاور محافظ چمدان علاوه بر موارد ذکر شده میتونه در برابر ضربات و حتی در برابر کثیفی ، گرد و غبار  و آلودگی محیطی چمدان رو در امان نگه داره .
کاور طلقی که ما پیشنهاد می کنیم بر اساس تجربه طولانی که از مصرف آن داریم و تولید کننده آن هم هستیم ، کاوری بسیار مقاوم و محکم است که از نایلون طلقی بسیار ضخیم و سبکی ساخته شده که تا حدود زیادی از فشار ضربات بر روی بدنه چمدان جلوگیری می کند .

از مزایای بیشتر کاور های طلقی اینه که شفافیت و طلقی بودن اون ها باعث میشه تا ظاهر چمدان حفظ بشه که مهم ترین علل محبوبیتش در همین هست .
خیلی باید برای ما مهم باشه علاوه برا اینکه زیبایی چمدانمان از بین نره ، قابل تشخیص هم باشه چرا که باید از فاصله دور و نزدیک چمدان شناسایی بشه و هنگام دریافت بار ، عملیات سریع تر انجام بشه .
این مشکل برای کاور های برزنتی و پارچه ای همچنان پابرجاست و از دلایل استفاده نشدنشون میتونیم به نازک بودن ، آسیب پذیر بودن ، غیر قابل شناسایی بودن چمدان زیر کاور و … اشاره کرد .

کاور-چمدان-شمعی

نصب سلفون فرودگاهی ممنوع !

کاور-چمدان-سلفنی-فوردگاه
حتی نصب سلفون در فرودگاه ها هم به هیچ وجه توصیه نمیشه ، به این دلیل که اولا نصب سلفون توی فرودگاه ها با هزینه بالایی انجام میشه و آن هم خیلی ناشیانه به طوری که وقتی چمدان شما را تحویل میدن بد جور توی ذوق شما میزنه و سمبل کاریشون قطعا پشیمونی شما رو در پی داره . حتی جنس سلفونی که استفاده میشه به قدری نازکه که ممکنه باز هم جلوی خط و خش رو نگیره . دوما اینکه این سلفون کاری برای یک بار قابل استفاده است و شما برای هر پرواز باید هزینه هنگفتی برای نصب سلفون بدید و این توجیه اقتصادی نداره و بنابراین خرید یه کاور ایده آل صد در صد میتونه برای ما به صرفه و اقتصادی باشه ، ضمن اینکه قابلیت استفاده مکرر هم داره .

کاور چمدان را از مشهد کاور تهیه کنید

حالا نکته اینجاست که اصلا کاور محافظ رو از کجا باید تهیه کنیم ؟ کاور محافظ طلقی چمدان رو ما در سایت مشهد کاور ( که شما در حال حاضر در آن حضور دارید ) در ضخیم ترین و با کیفیت ترین حالت ممکن عرضه کردیم.
از آن جایی که غالبا چمدان ها بدون کاور هستند می توانید این کاور های طلقی را هنگام ثبت سفارش چمدان برای هر سایز بصورت اختیاری انتخاب بفرمایید . اگر نیاز به کاور خالی دارید می تونید با کلیک روی لینک کاور چمدان قیمت رو برآوورد و خریداری کنید .
همانطور که گفتیم کاور های طلقی ویژگی های مثبتی دارند که دیر یا زود باید برای چمدانمان تهیه بشه . پس چه بهتر که از روز اول چمدان در برابر خطرات احتمالی ایمن بشه ! کاور های که ما ارائه دادیم کاملا استاندارد هستند پس به همین منظور برای حمل و نقل آسان روی طلق دریچه ی محفظه دستگیره ها و دسته ترولی تعبیه شده که مزاحمتی برای حمل نداشته باشد و به خوبی روی چمدان چفت شود ،  زیر کاور باز بوده و بسته شدن آن با چسب انجام می گیرد .


جهت ثبت سفارش کاور چمدان مد نظر خود از طریق لینک یا شماره های زیر تماس حاصل فرمایید ارسال به تمامی نقاط ایران عزیر

خرید کاور چمدان

09155683836

05138788172

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی: *Captcha loading...